Mangler du opbevaring nu du skal studere i udlandet?

Vi tilbyder langtidsopbevaring med loyalitetsrabat og opbevarer dine ejendele tørt og sikkert

Jeg skal studere i udlandet

Hvad gør du, hvis du sidder i en lejlighed eller et værelse i et bofællesskab og nu skal forlade det hele for at studere i udlandet? Det er for de fleste nok en tand for besværligt at transportere alle sine ejendele med sig til det nye land – men hvad gør man så? Mange, der kun skal af sted ét enkelt semester, vælger at fremleje deres bolig, hvilket kan gøre flytningen noget mindre omfattende. Ikke desto mindre skal alle dine personlige ejendele såsom tøj og elektronik pakkes ned og stilles væk, og måske har du også en stol, seng eller andre møbler, der har en helt særlig betydning. Du kan selvfølgelig forsøge diskret at snige en håndfuld flyttekasser ind hos forældrene, men det bliver man ikke altid lige populær af. Måske har du valgt at opsige dit lejemål og står nu med tonsvis af møbler, der praktisk talt ikke er plads til hos dine forældre?

Hos Dit Pulterkammer® har vi løsningen. Vi udlejer nemlig rum til opbevaring, og her kan du stille alle dine ting, mens du tager på eventyr og erobrer verden. Opbevaringsrummene er tørre og opvarmede, så du undgår fugtskader eller lignende. Det er kort sagt nemt, trygt og sikkert.

Studierabet med Studiz
Er du medlem af Studiz, hvilket er gratis, så tilyder Dit Pulterkammer et opbevaringsrum i 6 måneder for 3 måneders pris, som betales forud. Studierabatten gælder for alle rumstørrelser i alle vores afdelinger.

Sikker opbevaring – vi passer godt på dine ting
Har du brug for længere tids opbevaring, mens du flytter din tilværelse til udlandet eller mangler du blot ekstra opbevaringsplads i hverdagen, så passer vi godt på dine ejendele. For Dit Pulterkammer® er det vigtigt, at du føler dig helt tryg og ved du ikke behøver at bekymre dig om de ejendele, som du har opbevaret hos os – vi passer nemlig rigtig godt på dem.

Dit Pulterkammer er altid opvarmet til minimum 13 grader, hvilket sikrer at du trygt kan opbevare møbler, tæpper, tøj, malerier og elektronik uden at være bange for at det tager skade. God temperaturstyring og luftcirkulation gør, at der ikke kommer fugt i dine ting. Alle vores anlæg er indhegnet, oplyst, videoovervåget og med adgangskontrol, så vi kan give sikkerhed for din opbevaring hos os.

Loyalitetsrabat – bliv længere, spar mere
Hos Dit Pulterkammer belønner vi loyale kunder med rabat. Hvis du lejer opbevaringsrum i mindst 3, 6 eller 9 måneder – sparer du hhv. 5%, 10% og 15%. Din loyalitetsrabat fortsætter – også efter periodens udløb – indtil du opsiger din aftale. Aftalen løber i hele din ønskede lejeperiode og ændres kun med evt. årlig lejeregulering. Altså ingen overraskelser og ikke noget skrevet med småt.

Hvordan kommer jeg videre?

• Book nu

Book dit pulterkammer online og flyt ind med det samme.

Book rum
  • Størrelsesguide

Er du i tvivl om hvor meget opbevaringsplads du har brug for?

Rumberegner
  • Spørgsmål

Har du praktiske spørgsmål?
    Læs ofte stillede spørgsmål.

Spørgsmål
  • Kontakt os

Ring om hvad som helst, når som helst – vi er her for dig!

Alle dage fra 06.00-23.00

? ?