Skal du flytte til noget mindre?

Vi tilbyder dig den opbevaring du har brug for - så du kan være i dit nye hjem

Jeg flytter til noget mindre

Når børnene flytter hjemmefra, kan det være overvældende at bo i et kæmpe hus – bare jer to eller dig alene. Måske er energien til at rengøre dit hjems mange kvadratmeter aftaget i takt med, at du er blevet ældre. Der kan være mange gode grunde til at flytte til noget mindre, men udfordringen opstår, når du opdager, hvor mange ting du har samlet gennem tiden. For hvor skal de være nu, hvor du ikke råder over hverken et stort loft- eller kælderrum?

Ting og sager kan have stor affektionsværdi, hvilket gør det vanskeligt bare at smide på lossepladsen, når du flytter ind i en mindre bolig. Måske har du hobbyudstyr eller køretøjer, der mangler et sted at være, når det ikke er sæson for at bruge det. Dit Pulterkammer® tilbyder løsningen på dine opbevaringsproblemer. Vores opbevaringsrum befinder sig i AarhusRanders og Kolding, hvor du kan opbevare dine ting i kortere eller længere perioder.

Hos Dit Pulterkammer får du dit eget opbevaringsrumtil alle de ejendele, du hverken har plads til i hjemmet eller har lyst til at skille dig af med. Vi opbevarer både stort og småt, og vores opbevaringsrum er altid tørre og varme, så alle dine ting holder sig i den bedste stand.

Loyalitetsrabat – bliv længere, spar mere
Hos Dit Pulterkammer belønner vi loyale kunder med rabat. Hvis du lejer opbevaringsrum i mindst 3, 6 eller 9 måneder – sparer du hhv. 5%, 10% og 15%. Din loyalitetsrabat fortsætter – også efter periodens udløb – indtil du opsiger din aftale. Aftalen løber i hele din ønskede lejeperiode og ændres kun med evt. årlig lejeregulering. Altså ingen overraskelser og ikke noget skrevet med småt.

Du mister ikke din loyalitetsrabat før du opsiger dit opbevaringsrum, aftalen løber i hele din ønskede lejeperiode og ændres kun i forbindelse med eventuel årlig lejeregulering. Altså ingen overraskelser og ikke noget skrevet med småt.

Nem og skånsom flytning – både ind- og udflytning
Gratis lån af trailer tilbyder vi til alle kunder hos Dit Pulterkammer®. Derved sparer du penge – og tid, da traileren hentes og afleveres det sted, hvor du har booket din opbevaring. Til din flytning tilbyder vi dig billige flyttekasser af god kvalitet og i flere forskellige størrelser til afhentning i alle vores afdelinger. Hos Dit Pulterkammer har vi stillet hjælpemidler som rullevogne og sækkevogne til fri afbenyttelse, som sammen med de automatiske skydedøre og det trinløse grundplan gør, at din ind- og udflytning bliver nemmest mulig. Vi forsøger, at give dig de bedste forudsætninger for en nem og skånsom flytning.

Hvordan kommer jeg videre?

• Book nu

Book dit pulterkammer online og flyt ind med det samme.

Book rum
  • Størrelsesguide

Er du i tvivl om hvor meget opbevaringsplads du har brug for?

Rumberegner
  • Spørgsmål

Har du praktiske spørgsmål?
    Læs ofte stillede spørgsmål.

Spørgsmål
  • Kontakt os

Ring om hvad som helst, når som helst – vi er her for dig!

Alle dage fra 06.00-23.00

? ?