Mangler du plads til din hobby?

Vi har så meget plads, at vi lejer det ud - rum i alle størrelser, som du kan bruge som du har lyst til

Min hobby fylder for meget

Bruger du din fritid på windsurfing, skiferie eller rollespil? Tager du hver sommer til Cold Hawaii for at udleve surferdrømmen? De sjoveste og mest udfordrende hobbyer kræver ofte udstyr, der fylder og er svært at opbevare, hvis man eksempelvis bor på tredje sal i Aarhus midtby. Du kan sagtens udleve hobbydrømmen, selvom du ikke er indehaver af mange kvadratmeters kælderplads.

Uanset om du dyrker dine fritidsinteresser med surfbræt under fødderne eller i en skov iført hjelm og rustning, har vi løsningen til opbevaringen af din hobby. Hos Dit Pulterkammer® får du dit eget opbevaringsrum, der er både tørt og opvarmet, så dit grej holder sig tiptop året rundt. Vi tilbyder både midlertidig og helårlig opbevaring til dig, der har hobbyen, men mangler pladsen.

Du kan tilgå dit hobbyudstyr i opbevaringsrummet alle ugens syv dage mellem 6.00-23.00. Det eneste du skal huske, er din personlige kode, som giver dig adgang til rummet. Sikkerheden indebærer både porte med adgangskontrol, hegn og videoovervågning, så du kan være helt tryg ved at opbevare dit udstyr hos os. Vi tilbyder opbevaring af både stort og småt, så lad dig ikke stoppe, hvis du har en hobbydrøm i maven, men mangler kvadratmeter til udstyret.

Loyalitetsrabat – bliv længere, spar mere
Hos Dit Pulterkammer belønner vi loyale kunder med rabat. Hvis du lejer opbevaringsrum i mindst 3, 6 eller 9 måneder – sparer du hhv. 5%, 10% og 15%. Din loyalitetsrabat fortsætter – også efter periodens udløb – indtil du opsiger din aftale. Aftalen løber i hele din ønskede lejeperiode og ændres kun med evt. årlig lejeregulering. Altså ingen overraskelser og ikke noget skrevet med småt.

Du mister ikke din loyalitetsrabat før du opsiger dit opbevaringsrum, aftalen løber i hele din ønskede lejeperiode og ændres kun i forbindelse med eventuel årlig lejeregulering. Altså ingen overraskelser og ikke noget skrevet med småt.

Sikker opbevaring – vi passer godt på dine ting
Har du brug for længere tids opbevaring, mens du flytter din tilværelse til udlandet eller mangler blot ekstra opbevaringsplads i hverdagen, så passer vi godt på dine ejendele. For Dit Pulterkammer® er det vigtigt, at du føler dig helt tryg og at du ved, at du ikke behøver at bekymre dig om de ejendele, som du har opbevaret hos os – vi passer nemlig rigtig godt på dem.

Dit Pulterkammer er altid opvarmet til minimum 13 grader, hvilket sikrer at du trygt kan opbevare møbler, tæpper, tøj, malerier og elektronik uden at være bange for at det tager skade. God temperaturstyring og luftcirkulation gør, at der ikke kommer fugt i dine ting. Alle vores anlæg er indhegnet, oplyst, videoovervåget og med adgangskontrol, så vi kan give sikkerhed for din opbevaring hos os.

Hvordan kommer jeg videre?

• Book nu

Book dit pulterkammer online og flyt ind med det samme.

Book rum
  • Størrelsesguide

Er du i tvivl om hvor meget opbevaringsplads du har brug for?

Rumberegner
  • Spørgsmål

Har du praktiske spørgsmål?
    Læs ofte stillede spørgsmål.

Spørgsmål
  • Kontakt os

Ring om hvad som helst, når som helst – vi er her for dig!

Alle dage fra 06.00-23.00

? ?